Kommunikationsplatform, design og konceptudvikling

Står du med et nyt firma, der har brug for en visuel identitet – eller trænger dit brand til en make-over? Uanset hvad skal din kommunikationsplatform være på plads!

Inden vi går i gang med det kreative udviklingsarbejde for dig, skal vi være enige om fundamentet og din kommunikations-platform skal være på plads:

Hvilken plads skal dit brand have i målgruppens bevidsthed? Hvilke værdier vil du stå for? Hvilket udbytte får dine kunder af at vælge dig frem for konkurrenterne? Hvilken tone-of-voice ønsker du? Etc.

Med kommunikationsplatformen som rettesnor og adfærdspsykologisk indsigt udarbejder vi et oplæg til grafisk design og eventuelt pay-off og eksempler på tekst for at illustrere tone-of-voice. Når du er tilfreds med oplægget, kan vi rulle dit nye koncept ud over hele paletten med grafiske elementer, foto, illustrationer, video og tekst.

Du kan læse mere om branding og visuel identitet her ›

Salgs- og holdningskampagner

Skal du lancere et nyt produkt eller koncept? Ændre din målgruppes adfærd eller holdninger? Eller vil du bare sætte skub i salget af dine varer og ydelser?

Når vi kender dit produkt og dine målsætninger udarbejder vi et kommunikationskoncept med oplæg til konkrete kampagneelementer og medier, på baggrund af kommunikationsplatformen. Vores fokus ligger altid på at skabe resultater for dig – helst med en dejligt stor ROI.

Vil du høre, hvordan vi kan hjælpe dig med kommunikationsplatform og design, så kontakt Morten Lorentzen på tlf. på 33 26 71 52 eller på morten@relevans.dk

Relevante cases med enestående resultater

Kompetence_case_gyldendal
Nyt kommunikationskoncept til Gyldendal Uddannelse
Se konceptets tre fokuspunkter ›
Kompetence_case_Ample_rodbag
Start-up firmaet Ample fik nyt logo og visuel identitet
Sådan kom Ample godt fra start ›
Kompetence_case_idenyt
Idényt puster liv i gamle kunder med nyt e-mail marketing koncept  Se 3 grunde til, at det virker ›
Kompetence_case_affaldplus
Kampagne med reklamefilm og bannere får folk til at sortere mere affald  Derfor ændrer folk adfærd ›