Få mere ud af SEO, Ads og retargeting

Får du nok ud af dit SEO-arbejde og din investering i Ads og retargeting? Få en gratis analyse af dit nuværende setup med for forslag til, hvordan du får flere besøgende og konvertere dem til leads og kunder.

SEO, Ads og retargetting bør have høj prioritet i din leadgenerering. Enhver beslutning starter med en Googlsøging. Og hvis det er dig, der bliver fundet her. Og du har du styr på, hvordan du konverterer dine besøgende til leads, øger du chancen for at det er dig, der løber med ordren dramatisk.

Dit SEO-arbejde skal være en integreret del af din leadgenerering

Netop derfor bør dit SEO arbejde være en integreret del af din samlede leadgenerering.  Adfærdsdesign og adfærdspsykologisk indsigt og et udefra-ind-fokus er alfa-omega, når du skal tiltrække og fastholde leads. Og det gælder også, når det handler om SEO. 

Fokus i processen er derfor, dine kunder og deres adfærd. Resultat er flere besøgende og flere leads. Strukturen og de enkelte sider opbygges, så din hjemmeside understøtter kunderejsen og hele leadprocessen. Samtidig bliver både struktur og tekst optimeret, så SEO-arbejdet efterfølgende bliver så effektivt som muligt.

SEO, der giver dig synlige resultater

Du får SEO et samlet framework, som sikrer dig de vigtigste topplaceringer. Samtidig optimeres dine landing pages, så du bedst muligt konverterer besøgende til leads. 

  • Søgeordsanalyse
  • SEO
  • Hastighedsoptimering
  • Linkanalyse
  • Linkbuilding
  • Teknisk SEO
  • Opbygning af effektive retargeting flows 
  • Opbygning og effektivisering af landing pages 
  • Opbygning af leadflows

Fra starten tænkes hele leadflowet ind i SEO, Ads- og retargetting processerne. Efterfølgende får du hjælp til at sikre, at alle elementer konstant er søgemaskineoptimeret. Ligeledes får du et samlet setup, hvor din SEO, Google Ads- og retargeting indsats optimeres, så du løbende får det størst mulige udbytte.

 

få gratis seo analyse ›

Relevante cases med enestående resultater

Kompetence_case_sundhedsinnovation
Brugernes behov for viden og information er i centrum på portalen Sundhedsinnovation.nu
Derfor er portalen så vellykket ›
Kompetence_case_KSeptimius
Udefra-ind fokus og adfærdspsykologiske greb giver Katrine Septimius en skarp profil
Sådan blev læseren hovedperson ›