Med Inbound hopper dine kunder selv dybt ned i salgstragten!

03.06.2019
Emne:  Inbound

Inbound Marketing handler om at generere leads. Men hvor du i traditionel leadgenerering ikke lægger skjul på, at det drejer sig om salg, så er Inbound-baseret leadgenerering mere defensiv og subtil.

Læs mere

6 gode råd, der styrker din leadgenerering og giver dig varme leads

20.05.2019
Emne:  Leadgenerering  /  Inbound  /  B2B

Leadgenerering og varme leads er for langt de fleste B2B virksomheder en svær proces. De nyeste tal fra Relevans’ løbende leadundersøgelse blandt danske virksomheder bekræfter dette. Faktisk er mere end 2 ud af 3 eller 67% ikke tilfredse og føler, at de enten har svært ved – eller sågar ikke får, de leads, de har behov for. Hvis du hører til de 67%, kan du med fordel læse denne artikel.

Læs mere

Sådan opsamler du e-mail- og sms-permissions korrekt efter markedsførings-lovens §6

01.05.2019
Emne:  E-mail marketing  /  GDPR  /  Leadgenerering  /  Permission

Der indgives rekordmange klager til ombudsmanden over ulovlig markedsføring tilsendt via e-mail og sms. Og det skyldes, at kun få har sat sig ind i de ret simple regler for, hvordan en klar tilladelse fra e-mail indehaveren indhentes.

Læs mere

Få de rigtige leads i tale med dialogbaseret leadgenerering

15.04.2019
Emne:  Leadgenerering  /  Dialogmarkedsføring

Traditionelle leadkampagner går ud på at bombardere modtagerne med de samme budskaber igen og igen. I håb om at de til sidst ”ser lyset”, slår til og køber.

Læs mere

Test din viden om SEO

11.04.2019
Emne:  SEO

Har du også erkendt, at det er en nødvendighed at ligge først blandt Googles søgeresultater, for at få trafik til din hjemmeside – og dermed forretning?

Læs mere

Adfærdspsykologi: Se hvorfor din mavefornemmelse overtrumfer fakta og analyser - gælder også B2B!

11.03.2019
Emne:  Adfærdspsykologi

Det er undersøgt, at selv erhvervsledere sjældent træffer beslutninger baseret på kolde data, hvis ikke mavefornemmelsen er med. Vi er som mennesker kodet til at vurdere situationer, inden vi siger ja eller nej. Hvis en beslutning føles forkert, så har vi svært ved at tage den. Og det har dine kunder også.

Læs mere

Vidste du godt, at emnefeltet betyder alt?

20.02.2019
Emne:  E-mail marketing  /  Leadgenerering

Emnefeltet er det første du ser, når du åbner din mailbox. Alligevel bliver emnefeltet ofte nedprioriteret. Og det er rigtig synd.

Læs mere

Datadrevet marketing med RFM-modellen

12.02.2019
Emne:  Leadgenerering  /  Analyse

Datadrevet marketing er et tankesæt, en analysemetode, en proces og en arbejdsmodel, der handler om systematisk og målrettet bearbejdning af ens kunder. Målet er større ROI, altså mere effekt for pengene.

Læs mere

Hvordan byder du nye kunder velkommen?

15.01.2019
Emne:  Adfærdspsykologi

Uanset om du markedsfører en webshop, en detailkæde – eller du sælger til B2B markedet – så ved du sikkert, at en kunde, der har købt én gang hos dig, ikke pr. automatik er loyal efter første køb. Vidste du, at din kunde erfaringsmæssigt skal foretage fire køb, før det er blevet en vane for ham at bruge dig som leverandør?

Læs mere

Med adfærdsdesign får du flere til at klikke, konvertere og købe

08.01.2019
Emne:  Adfærdspsykologi

Når du udvikler hjemmesider og landingpages, bruger du erfaringer, big data, Google Analytics, eye-tracking mv. for at optimere sitet. Men der er flere muligheder for, at du kan få endnu flere brugere til at klikke, konvertere og købe!

Læs mere

B2B leadgenerering: Få hul igennem til de store fisk på B2B markedet

03.12.2018
Emne:  Leadgenerering  /  B2B

Alle der arbejder med B2B markedsføring ved, hvor svært det er at få taletid hos ledelsen i Large- og Medium/Large virksomheder. Uanset om du markedsfører industrimaskiner, IT-løsninger eller konsulentydelser, er indgangsbarrieren høj. Og så er det godt at have en solid døråbner:

Smart Value Selling er et nyt koncept, som er udviklet af konsulenthuset NordicUpside, og som Relevans med adfærdspsykologisk indsigt opbygger benchmarkanalyserne i. 

Læs mere

Overlad trygt din Inbound Marketing til Relevans og HubSpot - Relevans

29.10.2018
Emne:  Leadgenerering  /  Inbound  /  B2B  /  HubSpot

HubSpot er en marketingplatform, der er skræddersyet til at understøtte og automatisere din Inbound Marketing indsats. Med Hubspot får du én platform til at eksekvere hele din Inbound Marketing strategi. Ved at samle det hele, får du et 360 graders perspektiv på dine potentielle kunder.

Læs mere

FØLG RELEVANS

Tilmeld e-newsFå relevant inspiration, indsigt, tips og tricks i vores månedlige e-news.