B2B: Børsen vælger Relevans til CEM projekt

03.12.2015  /  Lasse Hinke

Emne: Leadgenerering, B2B

Børsen har valgt Relevans til et Customer Experience Management projekt. Projektet omhandler i første omgang nye abonnenter. Det er planen at det efterfølgende skal udvides til også at omhandle nuværende abonnenter og andre brugere af Børsens forskellige platforme. Målet med projektet er, at sikre abonnenterne den bedst mulige oplevelse i forbindelse med tilmelding og opstarten. Projektet er i forlængelse af et Big Data projekt og RFM-analyse, som Relevans har gennemført for Børsen. Og det er netop med udgangspunkt i resultaterne herfra, at CEM-projektet gennemføres.

Har du spørgsmål – eller vil du vende en problemstilling med os – så ring til Lasse Hinke på 3336 7140 - eller send en mail på lasse@relevans.dk

Du kan læse mere om leadgenerering her

Her kan du finde flere artikler om emnet:
Leadgenerering, B2B

FØLG RELEVANS

Tilmeld e-newsFå relevant inspiration, indsigt, tips og tricks i vores månedlige e-news.