B2B Byggebranchen: Sådan får du håndværkeren til at pege på dit produkt!

18.10.2016  /  Lasse Hinke

Emne: Byggeri, B2B

Håndværkeren er langt hen ad vejen nøglen til ordren. Uanset om forbrugeren kender dit produkt. Og uanset hvilken præference forbrugeren har, så viser al erfaring, at det er håndværkeren, som slutkunden i sidste ende lytter til, når beslutningen træffes. Hvis fru Jensen har tillid til håndværkeren, vælger hun den løsning, han foreslår.

Håndværkeren særligt vigtig ved renovering og ombygning
Specielt når vi taler renovering og ombygning er håndværkeren afgørende. Her er han nemlig som oftest den eneste rådgiver, forbrugeren har. Og netop derfor er håndværkeren den helt centrale figur, når det handler om at sikre, at det er din løsning, der vælges.

Så når du skal afgøre, hvor stor en del af din marketingindsats, der skal bruges på håndværkerne, er det en rigtig god idé at se på, hvor stor en del af din omsætning, der kommer via større og mindre renoverings- og ombygningsprojekter.

Fire gode råd til aktivering af håndværkeren
Vi har samlet fire gode råd til, hvordan du sikrer top of mind og kvalificeret kendskab hos håndværkerne. Se de fire gode råd her

Du kan se vores digitale e-guide til byggebranchen her: Byggebranchen digitale A-Z.

Skal vi tage en uforpligtende snak om dine største udfordringer i byggebranchen, så kontakt Lasse Hinketlf. 3326 7140 eller udfyld formularen her på siden.

Du kan læse mere om leadgenerering her

Her kan du finde flere artikler om emnet:
Byggeri, B2B

FØLG RELEVANS

Tilmeld e-newsFå relevant inspiration, indsigt, tips og tricks i vores månedlige e-news.